Hearst Netherlands komt met campagne 'Pak deze zomer zelf goud'

Uitgever geeft ‘gouden korting’ op abonnementen.

Hearst Netherlands komt vandaag met een zomercampagne onder de noemer 'Pak deze zomer zelf goud'. De uitgever wil inhaken op de sportzomer die door het coronavirus niet doorgaat.

De zomercampagne heeft een positieve insteek: nu het EK voetbal en de Olympische Spelen dit jaar niet doorgaan en de Tour de France waarschijnlijk pas eind augustus begint, wordt ‘gouden korting’ gegeven op abonnementen van een groot aantal titels. 'Nu er geen sport is, heb je alle tijd om ontspannen een magazine te lezen.'

Subscription marketeer Kari Kremer: ‘Oorspronkelijk was het plan om met onze abonneewerfcampagnes in te haken op een geweldige sportzomer. Toen de grote evenementen onverhoopt werden afgeblazen, werd een beroep gedaan op onze flexibiliteit en creativiteit.’

De campagne bestaat naast een tv-commercial uit online video, radiocommercials, social advertising en printadvertenties. In de commercial is er een rol voor managing editor Rens Muller van Hearst-titel Bicycling.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie