Gaat New York Pizza scoren met nieuwe wortelbodem?

Bij gebrek aan voetbalwedstrijden wordt de oranje pizzabodem gepromoot op een manier die het EK eer aan doet.

Het EK voetbal mag dan zijn uitgesteld naar juni 2021, het oranjegevoel blijft gewoon bestaan. Dat moet New York Pizza gedacht hebben bij het lanceren van hun nieuwe wortelbodem: voor de diehard oranjefan. 

‘Oranje zit van binnen’, de campagne die de wortelbodem aan de man moet brengen, is gemaakt door Natwerk en Reklamebureau.it. Bij gebrek aan voetbalwedstrijden wordt de oranje bodem gepromoot op een manier die het EK eer aan doet, met een hoofdrol voor de voormalig profvoetballer Andy van der Meijde. Naast drie reclamevideo’s met Van der Meijde op social media, zet New York Pizza in op out of home. Ook zijn er samenwerkingen opgezet met enkele influencers op Instagram, onder wie rapper Donnie, voormalig RUMAG-presentatrice Roxanne Kwant en VI sidekick Sensie Lowe.

'Na de enorme aandacht die we met de bloemkoolbodem hebben gegenereerd, wilden we weer op een ludieke manier een nieuwe bodem introduceren', legt Joost Geurtsen, marketing director van New York Pizza, uit. Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk: 'Als je iets nieuws voor New York Pizza mag maken, weet je meteen dat alles draait om opvallen en lol maken. Met de nieuwe wortelbodem willen we het niet doorgaan van het EK een positieve draai geven.'

Behind the scenes.

Credits:

Creatie/concep/ontwerp: Natwerk en Reklamebureau.it
Productie film/fotografie: Natwerk

Verantwoordelijke bij klant:Caitlin Boontjes & Joost Geurtsen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie