Floriade Expo brengt communicatie onder bij combinatie van bureaus

Born05, North en Triple gaan samen met de expo-organisatie de communicatie rond het evenement vormgeven.

Aan de bureaukeuze ging een langdurig pitchproces vooraf, dat eind 2018 is ingezet. Born05 en Floriade Expo gaan een langdurige samenwerking aan voor contentstrategie en communicatie. Daarnaast zijn ook de bureaus North en Triple aangesloten. Als team van bureaus zullen zij van 2019 tot en met 2022 de Expo-organisatie ter zijde staan.

Vanaf het voorjaar van 2022 zal het 60 hectrare grote Floriadeterrein in Almere in het teken staan van het thema ‘De Groene Stad van de Toekomst’. In de aanloop naar dit moment zijn er diverse communicatiemomenten ingepland, elk met een eigen (digitale) doelgroepstrategie.

Volgens Jacqueline Stokman, Manager Marketing & Communicatie Floriade Expo 2022, was doorslaggevend voor de samenwerking de 'Hybrid Journey-methodiek' die Born05 heeft uitgewerkt op basis van inzichten, strategie en creatieve content.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie