FBTO lanceert een videoreeks 'Kerkstraat 6' over mensen die hun woning gebruiken als inkomstenbron. Hiermee wil de verzekeringsmaatschappij laten zien wat geld verdienen met je huis betekent voor je woonverzekering.
keramische vogelhuisjes
In de serie, ontwikkeld door Indie Amsterdam en documentairemaker Shamira Raphaëla, vertellen huiseigenaren, allen woonachtig op Kerkstraat 6 in verschillende plaatsen, hoe zij geld verdienen aan huis. In de eerste video laat Joop van Ulden zien hoe hij thuis keramische vogelhuisjes maakt.
Het is echter een uit de hand gelopen hobby; hij heeft meer vraag dan aanbod. FBTO wil aan de hand van zijn verhaal aantonen dat de voorraad van Van Ulden niet is verzekerd maar zijn hobbyspullen wel. In de video wordt doorverwezen naar de FTBO-website met verzekeringstips.
André Kragtwijk, manager merk & communicatie van FBTO: ‘Mensen zijn niet met hun woonverzekering bezig, maar wel met wonen. We portretteren mensen met uiteenlopende verhalen over hoe ze wonen en geld verdienen aan huis. Op basis daarvan geven we inzicht in de verzekeringsvragen die hierbij komen kijken en tips.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!