Overslaan en naar de inhoud gaan

Fair Play Casino zet in op zwart-wit-campagne gemaakt door Lukkien

Productiehuis ontwikkelde een zwart-wit-campagne om de start van legaal online gokken in Nederland onder de aandacht te brengen.
Lukkien
© Lukkien
Lukkien
© Lukkien

Casinoketen Fair Play Casino viert de introductie van legaal online gokken in Nederland met een campagne, ontwikkeld door Lukkien. Het productiehuis maakte de 'Dat vind ik Fair'-campagne onder regie van Carli Hermès en toont die via tv-commercials, online commercials, billboards en banners. 

related partner content for mobile comes here

De campagnevideo is zwart-wit gemaakt. Een bewuste keuze, zegt Anna de Jong, senior producer van Lukkien. 'Juist het weglaten van kleur zorgt voor krachtige, niet-afleidende beelden, die onder regie van Carli Hermès nóg intenser zijn geworden.'

De modellen die in de video te zien zijn, spreken ook de stemmen in. De Jong hierover: 'het gebruik van de echte stemmen maakt de uitingen nog rauwer en intenser. En doordat we steeds een quote van iemand anders te horen of te zien, blijft de campagne verrassen en prikkelen.'

Legalisering online gokmarkt

De campagne Dat vind ik Fair heeft als doel aandacht creëren rondom de legalisering van online gokken in Nederland. Sinds 1 oktober mogen de eerste tien bedrijven met een licentie online gokken aanbieden. Fair Play Casino is één van die partijen en wil met deze campagne zijn imago als fair (oftewel eerlijke) casinoketen uitdragen. 

Adformatie schreef in september een premium-artikel over de opening van de online gokmarkt, die een forse instroom van nieuwe adverteerders kent. Bestaande adverteerders grijpen het momentum ook aan om nieuwe campagnes te lanceren. Zo startte Toto een campagne met Hans Klok en Kim Feenstra om online een Las Vegas-gevoel over te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in