Zes winnaars waren er vanmiddag tijdens de eerste Ocean Outdoor Digital Creative Competition Amsterdam. Tijdens de competitie die Ocean Outdoor samen met Adformatie hield draaide het om het meest unieke idee in digital-out-of-home (DOOH). Het was een open wedstrijd waar iedereen aan mee kon doen, met een hoofdprijs van 500.000 euro aan bruto mediawaarde, te besteden op het netwerk van de out-of-home exploitant. De tweede prijs is 250.000 euro en derde prijs 100.000 euro.
Een jury van elf beoordeelde de cases.
De winnaars
Er waren twee categorieën: Profit en Non-Profit.
Dit zijn de winnaars:
Winnaars Profit:
1. City circuit - Basic Fit /DentsuAchtung!
2. Let’s get close again - Spaghetteria / Natwerk
3. Fortnite Outdoor Cup - Playstation / Fitzroy
Winnaars Non-Profit:
1. Vergeten vogels - Vogelbescherming / KesselsKramer
2. Dichtstbijzijnde AED - Hartstichting / DentsuAchtung!
3. 1m2 - Earthtoday
De awardshow is hier terug te zien:
Meindert van den Heuvel, managing director Ocean: 'We hadden een geweldige jury, een overweldigend aantal inzendingen en fantastische winnaars. Adformatie zette een boost op de publiciteit en Susanne van Nierop is een prachtige host. Capitola en Uberkraft studios tekenden voor een hele toffe nominatie bekendmaking en award show film. Kortom, een mooiere en betere start hadden we met deze competitie niet kunnen wensen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!