Waar veel adverteerders in hun commercials een ideaalplaatje van Kerstmis (‘samen’), laten zien, gaat Kruidvat voor hoe het meestal in het echt loopt: drukte, chaos en in dit geval ook nog een superirritante ex-man. Allemaal wel met een dikke knipoog, zoals alle commercials sinds ‘sloddervos-mamma’ Lies haar intrede deed. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat licht toe: ‘Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen.’
Dit is de commercial:
De boodschap die er duimendik bovenop ligt, is dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn. Kruidvat: ‘Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lies, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen de perfecte kerstlook te geven. Voor een Kruidvat prijsje.’ De campagne is vanaf 6 december te zien en horen onder andere via tv, radio, online en social.
De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited en is vanaf 6 december te zien en horen onder andere via tv, radio, online en social.
Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Crabsalad en Efraïm Gons
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Media: Initiative en Greenhouse Group
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Offline edit: Marc Bechtold
PR: NewsLab
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!