Dit is de jury van de SpinAwards 2019

Werk inzenden kan nog tot en met 28 februari 2019.

De jury’s van de SpinAwards 2019 zijn bekend. Zij zullen in 17 categorieën bepalen wie er dit jaar naar huis gaan met een SpinAward.

SpinAwards presenteert de jury voor de 21e editie, een mooie mix van ervaren marketeers, designers, tech- en innovatie-experts en creatieven uit de digitale industrie. Dit jaar is er één nieuwe categorie gelanceerd: ‘Artificial Intelligence & Voice’. Jort Schutte, creative lead Google Zoo, is voorzitter van deze jury die verder bestaat uit Maarten Lenz- Fitzgerald (Conva Voice Services), Liam Tjoa (GoSpooky), Vanja Mlaco (AkzoNobel), Mary- Jo Diepenveen (Microsoft) en Annemiek Bakker (Centraal Beheer). 

De juryvoorzitters van de andere 16 categorieën zijn:

  • Digital Campaign: Max Pinas (creative director Dept)
  • Mobile: Marjolijn Kamphuis (creative partner OK GO)
  • AR/VR: Carina van Vlerken (communications manager Nordics & Benelux Lenovo)
  • Social: Jordi van de Bovenkamp (creative director Boomerang Agency)  
  • Digital Service Idea: Jeroen van Erp (founding partner Fabrique)
  • Design & User Experience: Jeroen van der Meer (executive creative director MediaMonks)
  • Content: Astrid Prummel (founding partner Out in the Open)
  • Media: Michael Willems (head of content & experience Mindshare)
  • Website & E-commerce: Joep Roosen (Managing director NL Dept)
  • Innovatie: Ronald van Schaik (oprichter Kaliber)
  • Game: Jan Willem Huisman (creative partner IJsfontijn)
  • Young Talent: Brian Hirman (managing partner (Goud Uberconnected)
  • Digital celebrity: Jacqueline Vizee (partner Maak Amsterdam)

Bekijk hier het overzicht met de volledige samenstelling van de SpinAwards Jury 2019.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie