Overslaan en naar de inhoud gaan

Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne met onverwachte twist

Spraakmakende en goed getimede videocommercial ‘Franceska’ is onderdeel van bestaande ‘For successful Living’-ideologie
Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne Franceska
Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne Franceska
© Publicis Italië
Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne Franceska
Diesel lanceert controversiële LGBTQ-campagne Franceska
© Publicis Italië

Denim-merk Diesel weet opnieuw progressief onderscheidend te zijn met nieuwe videocommercial ‘Franceska’, ontwikkeld door Publicis. De film, voor het eerst getoond in de VS tijdens de Pride-maand die in het teken staat van gelijke behandeling voor de LGBTQ-gemeenschap is de volgende in de geest van de ‘For Successful Living’-filosofie van het merk.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in