Overslaan en naar de inhoud gaan

De kracht van een stem

Waarom laten adverteerders hun radiospotjes inspreken door steeds dezelfde mannen?
Miniatuurvoorbeeld
De stem van het Kruidvat, Hadewych Minis
© Dinand van der Wal, via Wikimedia Commons
Miniatuurvoorbeeld
De stem van het Kruidvat, Hadewych Minis
© Dinand van der Wal, via Wikimedia Commons

De laatste tijd zit ik nogal eens in de auto en zo komt het dat ik fan aan het worden ben van radio. Ik smul van Jurgen van den Berg op Radio1 en van Spitsuur op BNR. De auto vult zich elk half met radioreclame. Dan zit ik me een potje te ergeren of te verbazen. En heel soms zit ik te genieten. Dat komt echt niet omdat ik somber ben ingesteld, dat komt omdat de meeste spotjes gemakzuchtige sluitpostjes lijken. Alsof ’t niks kost.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in