De eerste campagne van Domino's en Selmore draait om 'cravings'

Het Amsterdamse bureau won afgelopen zomer de pitch van het pizzabedrijf.

'Bij Domino's vind je alles om je cravings te stillen.'

De eerste campagne van Domino's van de hand van Selmore, het nieuwe reclamebureau van de pizzaketen, is een feit. Selmore won afgelopen zomer samen met partnerbureau DotControl de pitch van Domino's. De taak aan Selmore was om het merk 'emotioneler' te maken. 

Met de campagne genaamd 'Honour the craving' richt het pizzabedrijf (370 filialen in Nederland) zich nu op 'het stillen van de lekkere trek'. Volgens marketingdirecteur Casper Mooyman heeft Domino's met die belofte 'de essentie van het merk' te pakken. 'Waarom kiezen mensen voor Domino's? Omdat ze zich zo nu en dan willen toestaan hun lekkere trek te eren. Het is daarnaast een opdracht aan onszelf om de lekkerste producten te blijven maken.'

Lekkerbekkende taal

Diederick Hillenius, oprichter en creatief directeur Selmore, over de campagne: 'We maken gebruik van smakelijke foodshots en lekkerbekkende taal die voor de overtreffende trek moeten zorgen. Denk aan 'smak smul smaakpapil verpletterend'. De boodschap: bij Domino's vind je alles om je cravings te stillen.'

De campagne (productie: Czar) wordt breed uitgerold: via televisie, outdoor en online video. 

Credits:
Verantwoordelijke bij Domino’s: Casper Mooyman, Yahri Tillemans, Maxime van Dijck
Bureau: Selmore Creative Agency
Productiemaatschappij: Czar Amsterdam
Regie: Floris Kingma
Muziek: Hielke Praagman

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie