Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: 1 goud, 2 keer zilver en 11 brons voor Nederland op woensdag

Pay with views van Opel en J. Walter Thompson Amsterdam haalt goud.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Succes vanavond voor Nederland met een gouden Leeuw voor Pay with views van Opel van bureau J. Walter Thompson Amsterdam. Het was het derde goud voor Nederland in Cannes.

Er waren 31 nominaties voor Nederland te verzilveren. Het werden veertien Leeuwen (Film wordt morgenavond bekend). Hieronder het overzicht.

related partner content for mobile comes here

PR

Pay with views - Opel - J. Walter Thompson Amsterdam: 1 goud, 1 zilver en 1 brons
KPN Safe Lock – KPN – N=5 2x brons
Lioness Crest – Nike – Wieden+Kennedy Amsterdam - brons
Dutch Masterjuices – Philips – Ogilvy Amsterdam – brons
Zie voor PR ook het uitgebreidere bericht.

Media

Appie Today - Albert Heijn – TBWA\Neboko – zilver
The perfect vlogger - Albert Heijn – TBWA\Neboko – brons

Handicab – Ford Nederland – Ogilvy Amsterdam - brons

Direct

Dutch Masterjuices – Philips – Ogilvy Amsterdam - brons
Pay with views – Opel – J. Walter Thompson Amsterdam – 2x brons

Social & Influencer

Adidas ‘Creativity gets you noticed – Adidas - 72andsunny Amsterdam - brons

Bij Innovation en Product Design waren geen Nederlandse winnaars.

Ook succes Young Lions competitie

In de Young Lions Media Competition was er ook Nederlands succes. Marc Hoes en Lennart Eshuis van OMD pakten er de eerste plaats.

FinchFactor

FinchFactor deed de PR voor The Uncensored Playlist, waarvoor een Zilveren Leeuw werd gewonnen in de categorie PR: Content-led Engagement & Marketing.

MediaMonks

MediaMonks werkte mee aan twee Leeuwen-winnende projecten: Know What Your Data Knows (Eleven San Francisco, Google). Dat won een Gold Creative Data Lion en The Uncensored Playlist (DDB Berlin, een zilveren PR Leeuw. 

Hierdoor staat de teller voor MediaMonks nu op 12 Lions: 3 keer goud, 3 keer zilver en 6 keer brons.

Totaal

Nederland heeft nu 1 Grand Prix, 3 goud, 4 zilver en 21 brons.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in