FrieslandCampina lanceert een tv-commercial die voortbouwt op de strategie ‘Sterk met Campina’, een centraal thema waarin sinds 2015 wordt samengewerkt met merkambassadeurs Dafne Schippers, Epke Zonderland en het NOC*NSF. Dat idee - bewegen en voeding samenbrengen - heeft volgens de zuivelgigant geleid tot groei in sales en penetratie.
In de nieuwe film geen bekende sportgezichten, maar een vader en een zoon, die ondersteund door de gevoelig jaren '70-hit Cat's in the cradle (Harry Chapin), de klassieke ontwikkeling van 'zoon wordt sterker dan vader' doormaken. Het is een verhaal over mentale steun uit de directe omgeving.
In de film zien we de jongen in gedachten vooruitblikken. Misschien wordt hij later wel net zo sterk als zijn held, zijn vader. En misschien zelfs sterker.
Omgeving speelt cruciale rol
‘Veel communicatie rondom sport en gezondheid is individueel terwijl we vanuit de verhalen van consumenten juist hoorden dat de omgeving vaak een cruciale rol speelt in het wel of niet volbrengen van de ambitie op gezondheid en op sportgebied daarom bouwen we ‘Sterk met Campina’ nu verder uit en staat de directe omgeving centraal’, aldus Marieke Rentmeester, brand director Campina.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Maar ook vader en zoon hebben Engelse uitstraling
Komt dat nu door het liedje?