De beleggingsapp BUX Zero start een nieuwe video- en outdoorcampagne om te vieren dat het consumenten nu ook laat beleggen in cryptovaluta als Bitcoin. Daarnaast moet de campagne duidelijk maken dat BUX Zero de consument wegwijs maakt in de wereld van beleggen. De campagne is ontwikkeld dor bureau Fitzroy. New Amsterdam tekende voor de productie. De video is hieronder te bekijken en draait om consumenten met een verkeerspion op hun hoofd, die nog niet wegwijs zijn in beleggen.
Eerste samenwerking
BUX Zero werkte voor het eerst samen met Fitzroy. Aron Disco, marketing director bij BUX, zegt dat de samenwerking naar meer smaakt. Mischa Schreuder, creative partner bij Fitzroy, voegt hieraan toe: 'De samenwerking met de marketeers van BUX was intiem en dat heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Ze hebben niet alleen verstand van zaken, maar durven ook echt beslissingen te nemen. Alleen dan kun je impactvol werk maken.'
Credits
Bureau: Fitzroy
Klant: BUX, Aron Disco, Stevan Zmiric
Productie: New Amsterdam
Regisseur: Arjen Schotel
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!