In deze aflevering duiken we in de wereld van cryptocurrency. Is het nog steeds zo dubieus of valt het mee?
Waar traditionele beleggingsreclames zijn gebonden aan strenge regelgeving, gelden deze regels niet voor cryptoreclames.
Met forse investeringen in marketing wil Bitvavo het vertrouwen in de handel in virtuele valuta winnen in Nederland én daarbuiten
Een interview met de ceo van Bitvavo en de executive creative director van Dept over de eerste grote Bitvavo-campagne.
Bekende voetballers kopen en verkopen voetbalplaatjes van zichzelf en teamgenoten, mogelijk met voorkennis. De KNVB vindt dat geen probleem.
Het platform om cryptovaluta te verhandelen zet groots in op marketing, en dat mag wat kosten.
Ideaal leesvoer voor marketeers die worstelen met NFT's en de Metaverse.
Nieuwe technologische onderwerpen winnen aan populariteit op Twitter, beschrijft het sociale medium in een trendrapport.
Het gaat de grote website om cryptovaluta te verhandelen voor de wind, maar een hack levert pr-schade en miljoenen verlies op.