Boomerang Agency lanceert 'Squla is er voor jou'

Doel van de campagne is de awareness en merkvoorkeur nog verder te laten stijgen.

Samen met Boomerang Agency lanceert Squla een merkcampagne die aantrekkelijk moet zijn voor ieder kind. Doel van de campagne is de awareness en merkvoorkeur nog verder te laten stijgen en de grote groep twijfelaars te overtuigen om Squla ook te gebruiken. De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, out of home en Social Media.

'De doelgroep van Squla, kinderen op de basisschool, is breed. We willen kinderen van 4-12 jaar aanspreken. Door de campagne dynamisch in te steken en dus modulair te maken, kunnen we het op detailniveau aantrekkelijk maken voor alle kinderen. De look&feel, muziek, de vakken en vraagtypes - alles is naar behoefte aan te passen', aldus Eldin Fetahovic, eigenaar van Boomerang Agency. 'Niet alleen de Social Assets zijn modulair opgebouwd, zelfs de TVC is aan te passen op detailniveau. Je wilt telkens nieuwe dingen kunnen vertellen aan de verschillende leeftijdsgroepen, zonder dat je iedere keer opnieuw de studio in hoeft.'

Thuisonderwijs

Caroline Henneman van Squla kan dat beamen. 'Er is een heel groot verschil tussen de onder- en bovenbouw. In ons platform segmenteren wij al naar de verschillende groepen, vanaf nu voeren we dat ook door in onze campagne. Zo targetten we de campagne specifiek gericht op onder-, midden- en bovenbouw en zetten we de boodschap ‘Squla is er voor jou!’ ook echt kracht bij.'

Squla groeit al jaren en dit jaar is die groei, door de vlucht die het thuisonderwijs heeft genomen, nog groter. 'Toch is nog lang niet iedere ouder op de hoogte van het feit dat Squla ook gewoon heel leuk is en niet alleen bedoeld is bij opgelopen achterstanden', aldus Henneman. 'Squla biedt naast taal en rekenen, nog veel meer aan, zoals natuur & techniek, 21st century skills en actuele thema quizzen. Op Squla kun je op elke gewenste locatie op elk tijdstip van de dag hiermee oefenen.'

Credits

Verantwoordelijk bij Squla: Caroline Henneman, Inge Verberk

Bureau: Boomerang Agency

Productiemaatschappij: Boomerang Agency

Regisseur: Eldin Fetahovic

DOP: Olaf van Dam

Edit: Mike Duistermaat, Joshua Fenton

Productie: Kim Trap, Marjolijn de Bont

PR-bureau: NewsLab 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie