Bol.com zwaait in de nieuwe kerscampagne Sinterklaas uit. De webwinkel zegt zich bewust te zijn dat veel kerstfans met jonge kinderen pas aan de slag gaan met kerst zodra de goedheiligman het land uit is. Bol.com claimt dat het voor aankomende kerst de ‘Winkel van uitpakkers’ is, dit wil de webwinkel In ieder middel zowel letterlijk als figuurlijk terug laten komen.
Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne, die ontwikkeld is door Dept, is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.
Kerstdecoratie
Cecile van den Heuvel, brand communicatie manager bij Bol.com zegt dat voor velen zes december hét startschot is om uit te pakken met kerstdecoratie en de kerstboom. ‘En dat is waar wij ze mee kunnen helpen.’
Rob Voortman, associate creative director bij Dept, voegt daaraan toe dat ze zich bij het bureau afvroegen hoe de goedheiligman eigenlijk al het kerstgeweld ervaart. ‘Dat bleek een enorm frisse insteek voor een kerstreclame met een flinke dosis Bol.com humor.’
De commercial
Kersthuis op Funda
Het kersthuis dat te koop staat op Funda, een eengezinswoning in Schagen, is volgens de webwinkel van top tot teen in kerstsferen gehuld met het kerstassortiment van Bol.com.
Campagne-uitrol
De kerstcampagne wordt uitgerold op tv, radio, online, middels buitenreclame en via influencers.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!