Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne

Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.
Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
© Dept
Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
Bol.com zwaait Sinterklaas uit in nieuwe kerstcampagne 
© Dept

Bol.com zwaait in de nieuwe kerscampagne Sinterklaas uit. De webwinkel zegt zich bewust te zijn dat veel kerstfans met jonge kinderen pas aan de slag gaan met kerst zodra de goedheiligman het land uit is. Bol.com claimt dat het voor aankomende kerst de ‘Winkel van uitpakkers’ is, dit wil de webwinkel In ieder middel zowel letterlijk als figuurlijk terug laten komen. 

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de ‘Winkel voor uitpakkers’-campagne, die ontwikkeld is door Dept, is een kersthuis, dat te koop staat op Funda.

Kerstdecoratie

Cecile van den Heuvel, brand communicatie manager bij Bol.com zegt dat voor velen zes december hét startschot is om uit te pakken met kerstdecoratie en de kerstboom. ‘En dat is waar wij ze mee kunnen helpen.’

Rob Voortman, associate creative director bij Dept, voegt daaraan toe dat ze zich bij het bureau afvroegen hoe de goedheiligman eigenlijk al het kerstgeweld ervaart. ‘Dat bleek een enorm frisse insteek voor een kerstreclame met een flinke dosis Bol.com humor.’

De commercial

Bol.com: De winkel van uitpakkers - Dept

Kersthuis op Funda 

Het kersthuis dat te koop staat op Funda, een eengezinswoning in Schagen, is volgens de webwinkel van top tot teen in kerstsferen gehuld met het kerstassortiment van Bol.com. 

Bol.com kersthuis op Funda
Bol.com kersthuis op Funda

Campagne-uitrol

De kerstcampagne wordt uitgerold op tv, radio, online, middels buitenreclame en via influencers.

Lees ook: 

Credits:

Opdrachtgever: Bol.com, Cecile van den Heuvel, Niels Moes, Danielle Snoeij, Kevin Soeters en Sophia Kerkhof 

Bureau: Dept

ACD: Rob Voortman

Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven, Chris Groelle, Tim Menko, Max Kurstjens, Maarten Smeele

Strategie: Dennis Hamakers

Account & Project management: Thomas van Slooten, Eveline de Groot, Shaline Klein, Robin Bau Santos

RTV Producer: Marcel Ossendrijver

Productiemaatschappij: HazazaH

Regisseur: Jeroen Mol

Sound: Amp.Amsterdam en Earforce

Edit: MRTN

Grading en online: De Grot

Mediabureaus: Dentsu Nederland en Mindshare België

PR-bureau: Newslab

Art Department kersthuis: Jelier & Schaaf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in