Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’-campagne

De campagne moet hoop en kleur geven in deze donkere dagen.

Bloemenbureau Holland - Let hope bloom

Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’, een kleurrijke campagne bedoelt om mensen hoop te geven in deze donkere dagen en bloemen onder de aandacht te houden. Dit omdat de sierteeltsector net als veel andere sectoren hard geraakt wordt door de coronacrisis. De consumentencampagne, ontwikkeld door 180 Kingsday, is reeds gestart in Nederland en gaat verder nog lopen in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De campagne wordt via verschillende media verspreid. 

Let hope bloom

Campagne voor hoop 

De campagne bestaat uit video en foto’s van twee bloemenfiguren met die de boodschap ‘Let Hope Bloom’ uitbeelden in bloemenletters. Hiermee willen wil het Bloemenbureau Holland laten zien dat bloemen er altijd zullen zijn en willen ze op deze wijze hoop geven aan de landen en mensen die sterk worden getroffen door COVID-19. Om de boodschap online te delen is de universele hashtag #lethopebloom in het leven geroepen.

Media & project

De campagne is zichtbaar online en op social media, radio en advertenties in dagbladen. Het Bloemenbureau geeft verder aan dat er ruim 200.000 stelen van verschillende bloemen gebruikt zijn om, in twee dagen tijd, de twee bloemenfiguren te maken. Er hebben twintig personen aan meegewerkt.

Lees meer over de gevolgen  en verschillende campagnes ten tijde van de coronapandemie in het coronadossier van Adformatie.

Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie