Nike brengt binnenkort de nieuwe Vaporfly 4%-schoen opnieuw op de markt. Om deze hardloopschoen te introduceren, komt het sportmerk met een ludieke campagne.
De Nike-schoen bevat allerlei technische hoogstandjes, zoals ultralicht schuim (Nike ZoomX), wat in het voordeel moet werken van de snelste lopers ter wereld. De nieuwe features van deze schoen zorgen ervoor dat de prestaties van de renner met gemiddeld 4% worden verbeterd, ten opzichte van de vorige schoen van Nike.
In de campagne is een hoofdrol weggelegd voor atlete Shalane Flanagan. Ze gaat op bezoek bij een zogenaamde schoentherapeut, vanwege haar obsessieve gedrag dat wordt veroorzaakt door de schoen. ‘Shoe Therapist’ Dana Sole probeert Flanagan hulp te bieden.
De schoen was al in de verkoop gegaan in juli 2017, maar werd toen niet veel later weer uit de markt gehaald. Vanaf 19 april is dit product weer verkrijgbaar in Europa.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!