Zorgverzekeraar Anderzorg neemt de volgende stap in de ‘Zorg voor #deleven’-campagne. Waar in de voorgaande jaren de nadruk lag op het voorkomen van onder andere gehoorschade, telefoonverslaving en burn-out, kiest Anderzorg nu voor een campagne over optimisme.
XXS Amsterdam ontwikkelde een campagne die laat zien dat je als een #DeLevenGenieter een vrolijke noot in een grijze omgeving bent, of dat je altijd een oplossing ziet om meer te kunnen genieten.
John de Vries - Creative Director XXS: 'Voor sommige mensen is #deleven al de normaalste zaak van de wereld. Ze zijn sans gêne en bekijken het leven altijd van de zonnige kant. Deze mensen noemen we een #DeLevenGenieter en ze vinden een partner in Anderzorg.'
De campagne is vanaf vandaag op tv, social en online te zien.
Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Cynthia de Rooij, Jeroen Hamstra, Maurice van Dijk
Strategie: Joram Helmer
Creatieve Directie: John de Vries
Concept: Edward van der Veen, Roy Frencken, John de Vries
Account: Ward Enckhof, Jip van den Bergs
Agency producer: Lucia Dondorp, Barbara Leusink
Productiemaatschappij: Hobby Film
Director: Magnus Renfors
DOP: Simon Olsson
Editor: Ted Malmros
Grading: Martin Steinberg
Online: Jonathan Wendt (Hobby Film), Pieter Bokhorst (XXS)
Producer: Frida Alexandersson
Executive Producer: John Gerard
Muziek en geluid: Audentity
Fotograaf: Jon Hertov
Online productie: Havana Harbor
Designer: Robert-Jan Hoesman
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!