In de nieuwe campagne is gekozen voor een benadering die verschillende kanten van Alzheimer Nederland laat zien. Daarbij is gekozen voor een documentaire-achtige aanpak. ‘Want de impact van het werk van Alzheimer Nederland voel je het beste als je de mensen om wie het gaat in beeld brengt en een duidelijke boodschap achterlaat bij het publiek.’
Luisterend oor
Patricia Kerckhoff, hoofd Marketing, Corporate Communicatie en Data Intelligence Alzheimer Nederland: ‘Met deze campagne laten we onze leidende rol zien: we zoeken naar een oplossing, tonen voor wie en waarvoor we op de barricades staan en hoe we betrokkenen én het brede publiek ondersteunen en informeren rondom dementie. We willen altijd kunnen zeggen ‘daar zorgen wij voor’. Of dat nu een luisterend oor is, een persoonlijk advies, financiële ondersteuning van onderzoek of een noodklok die moet worden geluid.’
Credits
Klant: Alzheimer Nederland
Verantwoordelijken bij klant: Patricia Kerckhoff, Henriëtte Brons, Lineke Awater
Bureau: Born05
Strategie & Creatie: Dennis van Vugt, Harm Balvers
Account: Laura Meerstadt
Regie: Aaron van Valen
Productie: Ushani Karunadasa (de Haaien), Romke Janssen (Born05)
Muziek: Erik-Jan Grob
Zie hier de campagnes: onderzoek, geheugentest, noodklok
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!