Aldi lanceert nieuwe themacampagne 'Net zo... maar dan goedkoper'

In de vervolgcampagne staat het wegnemen van vooroordelen nog steeds centraal en ook het thema 'Natuurlijk Wel' blijft.

Aldi, dat vorig jaar voor het eerst een themacampagne in Nederland lanceerde, komt in het nieuwe jaar met een vervolgcampagne. Het wegnemen van vooroordelen staat  - net als vorig jaar - centraal. De belofte is: dezelfde kwaliteit van leven als je gewend bent, maar dan goedkoper, 'een Aldi-prijs'. 

Nienke van de Streek, managing director marketing en communicatie bij Aldi in Nederland: ‘Met de nieuwe campagne gaan we meer emotie toevoegen aan ons verhaal en de nadruk leggen op dat je bij ons dezelfde kwaliteit krijgt die je gewend bent, maar dan goedkoper. Vanaf het nieuwe jaar zie je in onze TV-commercial mensen in situaties uit het dagelijks leven, waarin iedereen zich herkent. En iedereen herkent ook de producten die bij deze momenten horen. Kortom, precies dezelfde kwaliteit van leven die je gewend bent, met de kleine en grote gelukjes, maar dan goedkoper.’

De Net zo-campagne is gemaakt in samenwerking met Indie Amsterdam. 

De nieuwe campagne van Aldi Nederland

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie