Moeders zijn in dit tijdperk drukker dan anders, Albert Heijn geeft dit jaar naar eigen zeggen dan ook extra aandacht aan Moederdag. 'Alle moeders in Nederland verdienen het om nog meer in het zonnetje gezet worden. En ook als dat fysiek niet lukt, hebben wij daar een oplossing voor.'
Reality
Voor de gelegenheid heeft Albert Heijn het campagneconstruct 'Ilse' aangevuld met 'echte beelden' van kinderen die een lief berichtje opdragen aan hun eigen moeder. 'In de add-on roepen we iedereen op om je moeder een bijzondere Moederdag te bezorgen. We hebben verschillende varianten van deze add-on voor op TV en we zullen dat op social media verder activeren.'
All you need
Verder heeft Albert Heijn een speciaal cadeau-assortiment voor moeder in de bonus gedaan, te bestellen via een speciale webpagina 'Moederdagcadeaus en Lekkers'. Naast de televisiecommercial zijn er online video’s en er is een dagbladadvertentie (zie hierboven). Bovendien werkt Albert Heijn samen met het RTL programma All You Need is Love voor de uitzending van zaterdag voor de grote dag.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!