Het Amsterdamse reclamebureau This Agency heeft in samenwerking met brouwerij Poesiat & Kater een eigen bier op de markt gebracht. In de begeleidende campagne hoopt het bureau 'het middagmoment' te claimen en zodoende marketeers 'makkelijker tot de kern van hun bedrijf' te laten komen.
Met de humoristische campagne, die voornamelijk op de eigen online kanalen van This Agency wordt uitgerold, neemt het bureau bovendien 'de typische biercommercial' op de hak.
Geen koffietje
Ingmar Larsen, oprichter This Agency: 'This Beer is een toegankelijk hoppy witbier met in de naam een duidelijke verwijzing naar ons bureau. Met het biertje hopen we op een ander niveau met onze huidige en toekomstige klanten te kunnen levelen. Dus niet het zoveelste koffietje dat tussen alle meetings gepropt wordt, maar een duidelijk rustmoment voor elkaar. Om zodoende tot de beste ideeën te komen. Het bier is verkrijgbaar bij ons op kantoor, dus kom vooral langs!'
Alex Jurtan van Drop of Lemon Studio, dat de commercial maakte, zegt: 'Om de perfecte beer-porn-reclame te maken, hebben we de kleinste details vastgelegd. Door slowmotion macro-opnamen moet het voor het blote oog onzichtbare bieruniversum zodoende zichtbaar worden. En het film- en monteerproces leek op het openen van een omgekeerd kindersurprise-ei. Eerst bouw je het, en dan zie je wat je krijgt.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!