Overslaan en naar de inhoud gaan

This Agency wil 'middagmoment' claimen met eigen bier

Met de campagne neemt het Amsterdamse bureau 'de typische bierreclame' op de hak.
this agency
This Beer van This Agency.
this agency
This Beer van This Agency.

Het Amsterdamse reclamebureau This Agency heeft in samenwerking met brouwerij Poesiat & Kater een eigen bier op de markt gebracht. In de begeleidende campagne hoopt het bureau 'het middagmoment' te claimen en zodoende marketeers 'makkelijker tot de kern van hun bedrijf' te laten komen.

related partner content for mobile comes here

Met de humoristische campagne, die voornamelijk op de eigen online kanalen van This Agency wordt uitgerold, neemt het bureau bovendien 'de typische biercommercial' op de hak.

Geen koffietje

Ingmar Larsen, oprichter This Agency: 'This Beer is een toegankelijk hoppy witbier met in de naam een duidelijke verwijzing naar ons bureau. Met het biertje hopen we op een ander niveau met onze huidige en toekomstige klanten te kunnen levelen. Dus niet het zoveelste koffietje dat tussen alle meetings gepropt wordt, maar een duidelijk rustmoment voor elkaar. Om zodoende tot de beste ideeën te komen. Het bier is verkrijgbaar bij ons op kantoor, dus kom vooral langs!'

Alex Jurtan van Drop of Lemon Studio, dat de commercial maakte, zegt: 'Om de perfecte beer-porn-reclame te maken, hebben we de kleinste details vastgelegd. Door slowmotion macro-opnamen moet het voor het blote oog onzichtbare bieruniversum zodoende zichtbaar worden. En het film- en monteerproces leek op het openen van een omgekeerd kindersurprise-ei. Eerst bouw je het, en dan zie je wat je krijgt.'

Credits:
This Agency 
Creative Director: Ingmar Larsen
Copy&Art: Jan-Willem de Man 
Drop of Lemon Studio 
Director & Editor: Alex Jurtan
Soundsright 
Sound Design: Ferdinand Boltersdorf 
Voiceover: Ryan Delehanty

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in