Xenos kiest na pitch voor Jump Retail  

Xenos heeft Jump Retail gekozen voor zijn strategische en creatieve koers voor de komende jaren.

Xenos heeft Jump Retail gekozen voor zijn strategische en creatieve koers voor de komende jaren. De retailer zocht een nieuw bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept. Het gaat hierbij niet om een revolutie, maar 'om het kapitaliseren op het succes en de fanbase die Xenos heeft.'  

Bij de ontwikkeling maakte JUMP gebruik van de strategische resources van moederbureau TBWA. Ernst-Jan Smids, oprichter JUMP Retail, is heel blij met deze ‘win’: ‘Vorig jaar heeft Jump zijn koers aangescherpt om een sterk strategisch en creatief bureau te zijn voor retailers en merken die zich in retail bewegen. Als creatieve directie werden Christian Peeters en Geert van Leeuwen hiervoor aangetrokken. Het winnen van deze pitch is een bevestiging dat we goed bezig zijn.' Jump Retail zal ook samenwerken met bureau The Line dat al jaren voor Xenos werkt. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie