A.S. Watson Benelux kiest voor GroupM

Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Hiermee is afscheid genomen van IPG Mediabrands.

Kruidvat, een van de merken van A.S. Watson

A.S. Watson Benelux kiest voor GroupM als zijn nieuwe mediabureau. Een internationaal pitchtraject ging aan deze keuze vooraf. Dit betekent dat het retailbedrijf afscheid neemt van de samenwerking met IPG Mediabrands.

GroupM wordt per 1 februari verantwoordelijk voor de strategie en inkoop van zowel offline als online media van A.S. Watson in Nederland en België. Het bedrijf, actief in de Benelux met de merken Kruidvat, Trekpleister, Ici Parix CL, Pour Vous en Prijsmepper, is op het moment al verbonden aan GreenHouseGroup, het online label van GroupM.

Brenda Smith, director marketing & customer experience A.S. Watson: 'Er is een duidelijke behoefte om alle mediaservices voor de toekomst te consolideren bij één mediabureau. Onze Benelux organisatiestructuur, de uitdagende ontwikkelingen binnen het medialandschap en de wens om daar flexibel op in te kunnen spelen, liggen hier mede aan ten grondslag. In het pitchtraject heeft GroupM aangetoond deze uitdagingen het beste te begrijpen en voor ons de juiste partner te zijn voor de toekomst.'

Maiko Valentijn, ceo GroupM: 'A.S. Watson legt de lat hoog en het is voor ons een uitgelezen kans om voor hun merken innovatie uit de groep binnen de gehele Benelux-organisatie samen te brengen. Enorm trots!'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie