Coebergh Communicatie & PR heeft het portfolio uitgebreid met vijf nieuwe opdrachtgevers.
Het gaat om Bergman Clinics, de Europese keten van focusklinieken voor planbare medische zorg, Bibi van der Velden Creative Fine Jewellery en Centraal Museum, het Utrechtse stadsmuseum met een collectie kunst, design, mode en stadsgeschiedenis.
De andere twee nieuwe klanten zijn Cultuur Ferry, een nieuwe hop-on hop-off sloepvaart in Amsterdam die vaart vanaf het centraal station richting het oosten van de hoofdstad en Otrium, een e-commerceplatform dat samenwerkt met driehonderd modemerken om archiefcollecties duurzaam aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen.
Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh Communicatie & PR zegt dat haar bureau de merken gaat helpen bij het 'creëren van optimale media-aandacht'. 'Het werk wordt alsmaar digitaler, maar het belang van traditionele nieuwsbronnen en media is onverminderd. Ook daarin weten wij de weg.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!