De vier Mediaplus-medewerkers Paulien van Stijn, Leon Bultman, Mark Blaauw en Babette Bakker beginnen per 1 januari een nieuw mediabureau: The Committed Agency (TCA). Deze boutique agency wil onderscheidend zijn op enerzijds de manier waarop bedrijven bediend worden door een mediabureau en anderzijds door een ondernemende, effectieve en resultaatgerichte mediastrategie, -planning en -inkoop.
Om een soepele start van het nieuwe bureau te waarborgen verzorgt Mediaplus de backofficeactiviteiten. The Committed Agency is verder onafhankelijk.
Het nieuwe bureau wil ook het onderscheid maken met 'een pragmatische aanpak voor klanten met complexe mediavraagstukken, vaak business-to-business en met name in de Nederlandse markt. De ervaring die de vier de afgelopen jaren bij Mediaplus hebben opgedaan, vormt hiervoor een basis.'
'Wij hebben gemerkt dat professionele en persoonlijke dienstverlening, gebaseerd op kennis van de business van de klant én wederzijds respect de beste campagneresultaten oplevert.'
In januari komt The Committed Agency met meer informatie over projecten en klanten.
Van Stijn was directeur van bureau Wisecrackers, sinds 2018 onderdeel van Mediaplus (eerst Mediaxplain).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!