Valentijn Spek van Dept naar Wayne Parker Kent

Spek neemt 20 jaar ervaring als strateeg met zich mee. Hij gaat bij het contentbureau aan de slag met onder meer ‘stories worth telling’.

Valentijn Spek is aangesteld als de nieuwe head of strategy van Wayne Parker Kent. Hij wordt tevens onderdeel van het managementteam van het Amsterdamse contentbureau. Spek is gisteren gestart in zijn nieuwe functie.

Spek werkte de afgelopen vier bij Dept als strategy lead en daarvoor onder meer bij McCann, FCB en Universal Media. Hij neemt twintig jaar ervaring mee als strateeg. Deze ervaring gaat hij inzetten voor Wayne Parker Kent, dat sinds vorig jaar een nieuwe koers vaart, gericht op strategie, creatie en productie van zogenoemde stories worth telling - storytelling dus.

Het gaat hier om verhalen in de vorm van content tot branding en advertising, licht Daan Zoetmulder, managing director van Wayne Parker Kent, toe. 'Valentijn's ervaring past naadloos binnen onze toekomstplannen.'

Zelfde visie

Spek zelf vult aan: 'Uit de gesprekken met Daan bleek al snel dat we een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame hebben, wat maakt dat ik uitkijk naar de toekomst bij dit bureau.'

Wayne Parker Kent werkt voor zowel Nederlandse als internationale opdrachtgevers, zoals Aldi, Henkel en Samsung. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie