Creative director Gert-Jan Munk vertrekt per 1 juli bij UM. Als gevolg van een herstructurering en door de impact van COVID-19 is er besloten om de conceptuele, creatieve activiteiten binnen UM op een andere manier te organiseren.
Creatieve mediaoplossingen als media partnerships, (branded)content -en influencer trajecten blijven wel een geïntegreerd onderdeel van het mediabureau van IPG Mediabrands.
Door de aanpassingen verandert de rol van creative director en vertrekt Munk.
Hij heeft die functie sinds juni 2017 toen hij na 10 jaar freelancen besloot om weer een vaste positie aan te nemen. Nu gaat hij weer freelancen.
Munk: ‘Het huwelijk tussen media en creatie is onstuimig dus het was zonder uitzondering spannend en nooit hetzelfde. We hebben sterk werk gemaakt voor onder andere Coca-Cola, Nestlé en Vattenfall. Na de herstructurering zie ik daar geen ruimte voor, dus dan is het goed iets anders te gaan doen.'
Managing partner Yvonne Prins: ‘Gert-Jan heeft in drie jaar tijd creatie een duidelijke plek gegeven binnen UM die van grote waarde is. Daar borduren we op voort. De herstructurering brengt focus en gaat ons slagvaardiger maken, zodat we onze klanten nog beter, sneller en efficiënter kunnen helpen met creatieve media- en contentoplossingen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!