Tony’s Chocolonely kiest The Romans Amsterdam voor mondiale communicatie

In Nederland blijft chocolademerk samenwerken met De Issuemakers en met Pow Comms.

PR-actie uit 2021 toen Tony's Look a Like-repen uitbracht om aandacht te vragen voor moderne slavernij in chocolade-industrie

Tony's Chocolonely heeft The Romans in de arm genomen voor de mondiale communicatie. Het kantoor van The Romans in Amsterdam, dat in september is geopend, verzorgt de werkzaamheden voor Tony's en rapporteert aan het mondiale merkteam in Nederland.

Julie Veryser, global head of brand bij Tony's Chocolonely, zei: ‘We waren bekend met het werk van The Romans in Londen en wilden graag met hen samenwerken nu ze hun kantoor in Amsterdam hebben gelanceerd.’

Tony's groeit hard internationaal en wil dat blijven doen.The Romans Amsterdam geeft doorlopend strategisch advies en coördineert het werk van de bureaus in de markten waar Tony’s actief is. Naast Nederland zijn dat België, Denemarken, Finland, Duitsland, Zweden, het VK en de VS.

In Nederland blijft Tony's samenwerken met De Issuemakers, dat zich richt op corporate communicatie, en met Pow Comms, voor het food- en consumerdeel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie