Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show. Beide evenementen worden dit jaar op 19 november georganiseerd in een hybride opzet, die zowel live als online door veel meer mensen bij te wonen is.
Het congres heeft dit jaar als thema Re:set. Aan de hand van de resultaten van de Grote Marketing Enquête - het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en DVJ Insights naar de meest urgente marketingissues - wordt met een panel van topmarketeers stilgestaan bij de uitdagingen voor 2021 en verder. We gaan in gesprek met duo’s van CEO & CMO over hoe zij de komende periode het verschil denken te gaan maken en elkaar kunnen versterken.
Onlangs werd het nieuwe Effie Awards seizoen 2020 officieel geopend. Om juist nu te laten zien dat het loont om in communicatie te investeren, hebben BvA en VEA besloten de inschrijfkosten eenmalig sterk te reduceren. Verder worden inzenders op weg geholpen met Effie-coaches en een masterclass. Op 19 november zal het felbegeerde Effie brons, zilver en goud tijden de Effie Awards Show worden uitgereikt.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!