Tegelijkertijd met de benoeming van Tessa van der Starre tot ceo van MediaCom - zoals vorige week al bekend werd - komt het mediabureau van GroupM met een nieuwe positionering, een vernieuwde visual identy en uitbreiding van het management.
Van der Starre is per 1 februari de nieuwe ceo en volgt daarmee Maiko Valentijn op, die aangesteld is als ceo van GroupM. Ze werkt inmiddels bijna dertien jaar voor MediaCom.
In de nieuwe wereldwijde herpositionering onder het motto ‘See the Bigger Picture’ moet MediaCom zijn opdrachtgevers helpen groei en rendement te maximaliseren. Ook gaat het bureau de werkwijze verder ontwikkelen waarin planningsproducten samengebracht worden met het aanbod vanuit WPP en GroupM. Dat zijn bijvoorbeeld (benchmark) data en effectstudies op merk en businessgroei.
Jasper van der Bijl
Jasper van der Bijl is nieuw bij MediaCom in de rol van head of clients. Hij gaat zich richten op de verdere optimalisatie van klantrelaties en aansturing van de klantenteams. Hij komt ook in het managementteam van het bureau. Van der Bijl komt van Pon.
Van der Bijl: 'Bij Pon heb ik altijd heel erg prettig met MediaCom samengewerkt. Kenmerkend is het menselijke aspect waarbij je de People First cultuur als klant ook echt voelt, gecombineerd met de meest innovatieve producten en samen met Greenhouse de beste digital performance.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!