Stroom wint pitch stichting DierenLot

De partijen verlengen de samenwerking.

Na een pitch met vijf bureaus heeft stichting DierenLot besloten de samenwerking met Stroom voort te zetten. Het Candid-bureau blijft de mediastrategie, planning en inkoop voor DierenLot verzorgen. Daarnaast gaat Stroom DierenLot ook meer ondersteunen bij de data-gedreven aanpak. 
 
Jane van de Berg, general manager stichting DierenLot: 'Als je al 12 jaar samenwerkt is het goed om eens een concurrentieanalyse te maken. We waren natuurlijk niet voor niets al zo lang klant, maar er sloop toch enige twijfel in. Dat was ergens wel logisch na zo’n tijd. Door een briefing aan vijf zeer verschillende Nederlandse bureaus te geven, krijg je een objectief beeld van de verschillende visies. We konden niet anders concluderen dat Stroom dit qua inhoud, strategie, planning en  enthousiasme gewoon het best gedaan heeft.'

Cco Lars Vink van Stroom: 'Pitchen was natuurlijk even een verrassing, maar omdat we zo graag voor en met dit belangrijke goede doel werken, hebben we de schouders eronder gezet. Stichting DierenLot is heer en meester in het optimaliseren van direct response tv voor het werven van donateurs. Ook wij hebben ons de afgelopen jaren door DierenLot tot ware specialisten in DR-TV ontwikkeld. Dat is het ultieme Mediacommerce voorbeeld: daar waar brand en performance in zo’n korte tijdspanne bij elkaar worden gebracht en moeten renderen.'

Wat zijn de beste media-exploitanten en mediabureaus? Laatste kans om mee te doen aan het Media Report! Ga naar de enquête.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie