Resident Media Advies helpt sinds eind 2020 Stichting ALS Nederland met het realiseren van zijn media-inzet. De eerste werkzaamheden hadden betrekking op een stoppercampagne in januari die diende om de strijd tegen ALS top of mind te houden.
Door de corona-pandemie zijn allerlei evenementen ten behoeve van fondsenwerving geannuleerd, waardoor de inkomsten flink terugliepen. Het media-adviesbureau ondersteunde Stichting ALS Nederland bij deze campagne met kennis en de executie van de mediaplanning.
Op 2 maart komt de stichting met de nieuwe campagne ‘Geen tijd te verliezen’ , ontwikkeld door Joe Public, waarbij Resident wederom helpt bij het tot stand komen van de media-inzet. Frederique Kram, manager marketing, communicatie en fondsenwerving: 'ALS is een dodelijke ziekte. Daarom zet Stichting ALS Nederland zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek. In onze nieuwe campagne "Geen tijd te verliezen" komen nabestaanden aan het woord, die hun geliefde vrouw, vader, moeder, zoon, broer of opa hebben verloren aan ALS.'
Resident is het media-adviesbureau van Patrick Veldhuis en Rutger Mackenbach. Ze begonnen het bureau vorig jaar oktober.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!