Brandtech-bureau Springbok, waaronder ook Dawn valt, heeft digitaal-bureau Duke & Grace uit Gent overgenomen. Er werken nu 400 mensen bij Springbok.
Duke & Grace is een van de internetpioniers in België en combineert digitaal, data en creativiteit. Het werkt internationaal voor merken als Barco en Netflix, maar ook voor lokale spelers, zoals Foodbag en Goed. Op termijn zal Springbok op de voordeur komen te staan.
'Springbok is een van de sterkste en meest snelgroeiende agencies in de Benelux', zegt Bart De Waele, founder van Duke & Grace. 'De visie van Springbok sluit naadloos aan bij de onze; we willen allebei werken aan duurzame groei voor merken en maatschappij.'
Als start van de lanceringscampagne verschenen zondagavond op iconsiche plaatsen en historisch gebouwen (zoals het Gravensteen, de Boekentoren, Sint Pietersplein en de Schapenstal) opvallende beeldprojecties met de boodschap A new era starts today.
Begin december nam Springbok al communicatiebureau Make Sense over.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!