Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Maxlead lanceert zijn eigen tech-label

AM Media.tech bestaat uit 25 professionals. Het werkt voor zowel klanten van Abovo Maxlead als voor bedrijven buiten deze groep.
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead

Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 een eigen label dat zich richt op data en in eigen huis ontwikkelde technologie die de prestaties van adverteerders helpen verbeteren. Het label draagt de naam AM Media.tech.

related partner content for mobile comes here

Het team van AM Media.tech bestaat uit 25 professionals in Hoorn en Oegstgeest. De aanpak rond media, data en technologie is deels voor klanten Abovo Maxlead, maar ook voor bedrijven buiten deze groep.

‘Wij nemen deze stap om nog meer focus aan te brengen op data en innovatie', zegt teammanager Rick van der Heiden van AM Media.tech. 'Zo kunnen wij adequaat reageren op de wensen die leven bij de adverteerder. Door de inzet en ontwikkeling van ook eigen technologie, wordt het marketingproces efficiënter.'

Hyperlokaal verbinden

Binnenkort treedt het nieuwe label naar buiten met een nieuwe eigen oplossing om het online hyperlokaal adverteren makkelijker en effectiever te maken, de zogenoemde Max OmnichannelManager. Daarmee wordt het mogelijk bedrijven met veel vestigingen en diverse online kanalen 'optimaal met elkaar te verbinden'.

Volgens Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead, is het onderdeel van de identiteit van het bedrijf om niet afhankelijk zijn van wat de markt standaard aanbiedt. 'Wij kennen de data-uitdagingen die leven bij onze klanten. Zij hebben sterk de behoefte om meer ontzorgd te worden en dan vooral op technologisch vlak.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in