Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia start meerjarige campagne met merkthema 'Een goede reis. Transavia'

De luchtvaartmaatschappij scherpt ook zijn merkstrategie aan. Persuade hielp Transavia met beide zaken.
Transavia
Een still uit een campagnevideo
© Afbeelding: Transavia
Transavia
Een still uit een campagnevideo
© Afbeelding: Transavia

Transavia scherpt zijn merkstrategie aan en kiest een nieuw merkthema genaamd 'Een goede reis. Transavia.' Met de nieuwe koers start ook een nieuwe, meerjarige campagne. De luchtvaartmaatschappij heeft de merkstrategie en campagne ontwikkeld in samenwerking met bureau Persuade. 

related partner content for mobile comes here

360-graden-campagne

De campagne start vandaag op radio, tv en online. In de komende maanden breidt Transavia de kanalen uit om tot een 360-graden-campagne te komen. 

Kelly Ratering, lead brand bij Transavia, zegt: ‘We hadden behoefte aan een aanscherping van de merkstrategie die past bij wie we zijn én helpt met keuzes maken in de grote en kleine dilemma’s die er spelen. Zo weten de verschillende doelgroepen beter wat ze van ons kunnen verwachten én weten we intern nóg beter waar we het allemaal voor doen. Het thema ‘Een goede reis’ is een mooie paraplu.’ 

Transparantie

Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: ‘Transavia laat met deze campagne een positief, maar ook realistisch geluid horen. De nieuwe merkstrategie en meerjarige campagne is een sterke basis voor een consistent merkverhaal. Daarbij is er veel aandacht voor de onderbouwing met content waarin Transavia iedereen meeneemt in de concrete stappen die worden gezet. Met ook uitleg over de uitdagingen en wat nog niet kan. Ik geloof dat deze transparantie het merk echt verder helpt.'

Bekijk één van de nieuwe commercials hieronder. (Tekst loopt door onder de video)

Credits: 

Bureau: Persuade  
Strategie: Michiel Rijshouwer, Mirte Stut 
Creatie: Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen 
Account: Anne-Marie Brekelmans 
Producer Agency: Moniek van de Rijt 
Productie: Czar 
Producer: Marius van de Weerd 
Director: Kay Lindhout 
DOP: Thijmen Doornik 
Muziek: cris&jef music 
Media: Wavemaker 
Opdrachtgever: Manon van Schie, Guido Leugering, Daphne Overzier, Kelly Ratering 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in