Sos kinderdorpen kiest And Now This als creatief partner

Het bureau ontwikkelt een 360 campagne om de merkbekendheid te vergroten.

SOS Kinderdorpen heeft brand building agency And Now This gekozen om de organisatie te helpen met het vergroten van de merkbekendheid. De organisatie wil haar positie in de Nederlandse markt verstevigen en gaat met And Now This een samenwerking aan om deze transitie te maken. Het bureau is begonnen met de ontwikkeling van een landelijke merkcampagne die later dit jaar van start zal gaan.

Door de huidige wereldwijde crises staan families onder druk en is hulp meer dan ooit nodig, zegt SOS Kinderdorpen. Om die reden wil de organisatie haar top-of-mind bekendheid vergroten om zo meer fondsen te kunnen werven. In samenwerking met strateeg Marc Oosterhout heeft de organisatie haar positionering en merkstrategie aangescherpt. And Now This ontwikkelt als eerste wapenfeit een multimediale campagne die later dit jaar gelanceerd wordt.

Merkbekendheid

'We zijn inmiddels in meer dan 135 landen actief en daarmee een van de grootste ontwikkelingsorganisaties. Toch weten veel mensen niet precies wat wij doen. Met And Now This als creatief partner zetten we nu een nieuwe stap om onze merkbekendheid te vergroten', zegt Maarten Nederkoorn, Manager Fondsenwerving SOS Kinderdorpen.

Paul Bakker, Co-founder And Now This: 'We gaan straks van start met een merkcampagne om een duidelijke positie te claimen in het goede-doelen-landschap. We willen mensen raken met het verhaal van SOS om vervolgens consumenten en organisaties te bewegen om te doneren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie