Serviceplan Group Nederland aan de slag voor WW

Mediaplus wint media-account van heruitgevonden Weight Watchers

WW - Weight Watchers 'heruitgevonden' - brengt zijn mediabelangen onder bij Mediaplus, onderdeel van de Nederlandse tak van de Serviceplan Group. Eerder koos WW ook in België al voor Mediaplus. Vanuit de wens om alles onder te brengen bij één bureaugroep, gaat Mediaplus zich nu ook voor de Nederlandse markt toeleggen op de strategie en de daaruit vloeiende online en offline media-activiteiten van het gezonde levensstijl- en afslankprogramma.

De start van de samenwerking staat in het teken van de app MijnWW, een nieuw programma waarbij gebruikers WW op een totaal andere manier gaan ervaren. De focus ligt op het complete plaatje van voeding, beweging, mindset en slaap en moet verdergaan dan enkel afvallen.

De campagne is erop gericht de consument hier meer bekend mee te maken, waarbij de veelzijdigheid van het WW-programma wordt gecommuniceerd. Hiervoor is eind vorig jaar al een tv-campagne begonnen. Deze maand komt daar een online campagne bij.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie