Datagedreven PR-bureau Hibou heeft een nieuwe aanwinst: de 31-jarige Romée Steenmeijer. Zij gaat als socialmediaconsultant klanten adviseren over hun contentstrategie.
Steenmeijer maakt voor haar eigen bedrijf online videcontent voor merken als Mercedes-Benz en het Nationale Ballet. In 2017 werd haar werk genomineerd voor ‘Beste Merk’ bij de The Best Social Media Awards. En in 2016 won ze een award voor het tweet over een kassajongen.
'Mijn handen jeuken'
‘Ik heb heel veel zin om, naast mijn videowerk voor mijn eigen bedrijf, samen met dit jonge en energieke team klanten te adviseren over hun content- en socialmediastrategie’, zegt Steenmeijer. ‘Er is zoveel meer mogelijk in dit snel veranderende landschap; zeker grote bedrijven zien dat vaak te laat. Mijn handen jeuken.’
Hibou-directeur Matthijs Rutten is blij met haar komst: ‘Romée is in staat mensen te raken met haar content en heeft een ontzettend goede intuïtie voor wat wel en níet werkt op social media. Wij kunnen haar adviezen nu verbinden aan onze uitgebreide markt- en merkanalyses. Zo wordt social media en influencermarketing echt een geïntegreerd onderdeel van onze PR-aanpak.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!