Rai Amsterdam is op dit moment met B2C- en B2B-beurzen actief in binnen- en buitenland in landen als Turkije, Mexico, Indonesië en China.
Goud Uberconnected is in februari al begonnen met webcare-activiteiten voor de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Het bureau zal voor 13 beurstitels aan de slag gaan. Zeven dagen per week, van 8:00 tot 22:00 zullen reacties op beurzen worden gemonitord door social media agents van Goud Uberconnected. Ook de monitoring voor het algemene Rai-account wordt bij Goud Uberconnected ondergebracht.
‘We streven ernaar 365 dagen per jaar relevant te zijn voor onze bezoekers en willen daarom ook continu voor hem of haar klaar staan’, vertelt Eline Deijs, Directeur Marketing & Digital van Rai Amsterdam. ‘Ons oog viel op Goud Uberconnected naar aanleiding van de prettige samenwerking voor eerdere, losse campagnes. Hun creativiteit, jarenlange specialistische ervaring en vlotte communicatie maakten dat we dit belangrijke traject met het volste vertrouwen bij Goud Uberconnected hebben neergelegd.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!