Overslaan en naar de inhoud gaan

Interview Publicis: ‘Creativiteit is te belangrijk om alleen aan creatie over te laten’

Jacco ter Schegget en Brego Keller over hoe de transformatie van Publicis Groupe weer tot groei moet leiden.
Brego Keller [links] &  Jacco ter Schegget
Brego Keller [links] &  Jacco ter Schegget
© Publicis
Brego Keller [links] &  Jacco ter Schegget
Brego Keller [links] &  Jacco ter Schegget
© Publicis

Onder het motto:: ‘Iedere transformatie heeft een sterke leider nodig’’ werd Jacco ter Schegget vorig jaar door Publicis uit Azië naar Nederland gehaald. Na de succesvolle integratie van DDB Amsterdam en Tribal DDB, leidde Ter Schegget vanuit China achtereenvolgens OgilvyOne en JWT. Een avontuur waar hij uren over kan vertellen; over de Chinese cultuur, Babylonische spraakverwarringen en vooral over de fail fast, learn fast-mentaliteit. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in