The Romans Amsterdam heeft een pitch gewonnen voor de mediacommunicatie, creatieve activaties en reputatiemanagement van Blue Band.
Upfield, het moederbedrijf van BlueBand en merken als Flora, ProActiv en Violife, koos voor The Romans vanwege ‘de creatieve ambitie en out-of-the-box benadering’
Judith Hoogendoorn, verantwoordelijk voor de marketing bij Upfield Nederland en België: ‘De connectie met het lokale medialandschap en de ideeën die ze presenteerden, hebben ons geënthousiasmeerd en geïnspireerd. Wij kijken uit naar de samenwerking.’
Mijlpalen
The Romans opende september vorig jaar zijn kantoor in Amsterdam. Het werd kort daarop door Tony's Chocolonely in de arm genomen voor de mondiale communicatie.
Het kantoor wordt geleid door Sophie Nicholson, die de pitch voor BlueBand ‘een mijlpaal’ noemt. ‘We zijn nog steeds aan het nagenieten van de overwinning. We zijn ontzettend blij dat wij de kans krijgen om de creatieve verandering van Blue Band te mogen realiseren'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!