PR-accounts: nieuw werk voor Lewis, Marcommit en ItsaRep

Een selectie van nieuwe opdrachten voor pr- en communicatiebureaus.

Deliveroo onderweg

Lewis Amsterdam werkt met ingang van het nieuwe jaar voor Deliveroo. Het bureau ondersteunt het maaltijdplatform, dat beschikbaar is in 15 steden in Nederland, bij de mediabenadering om consumenten te bereiken.

Het team gaat aan de slag met het creëren van verrassende verhaallijnen die tot exposure in lifestyle-media moeten leiden. Ook zet Lewis samenwerkingen op met influencers.

Thales kiest Marcommit

Thales, de Franse fabrikant van defensie-elektronica, heeft na een selectieproces gekozen voor pr- en contentmarketingbureau Marcommit.

Thales nam vorig voorjaar beveiligingsbedrijf Gemalto over en wil met het pr-bureau zijn naamsbekendheid op de Nederlandse en Belgische markt vergroten. Ook wil het de autoriteitspositie op het gebied van cybersecurity en digitale identiteit verder uitbouwen. Marcommit gaat zich hiermee bezighouden met een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing.

Doculayer.ai kiest ItsaRep

Doculayer.ai, leverancier van een intelligent contentplatform dat ongestructureerde informatie verwerkt en beheert met artificial intelligence en machine learning, kiest voor ItsaRep voor PR en reputatiemanagement. ItsaRep gaat Doculayer.ai ondersteunen bij het vergroten van de naamsbekendheid en positionering van het bedrijf in Nederland.

Doculayer.ai komt voort uit Onior, een adviesbureau voor softwareoplossingen op het gebied van Enterprise Content Management (ECM) dat werd opgericht in 2007.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie