Na drie pitchrondes bleven drie bureaugroepen over. Uiteindelijk werd Omnicom Media Group het winnende netwerk en weet ze daarmee het account voor de derde keer op rij te behouden.
OMD presenteerde aan L’Oréal een nieuw agencymodel genaamd Beauty Co-Lab waarbinnen media-, data- en commercespecialisten geïntegreerd met de klantenteams samenwerken om full funnel- planning voor de 35+ L’Oréalmerken te realiseren en wordt binnen Omnicom ook wel het Agency as a Platform’-model genoemd.
Roland Teerenstra, managing director OMD Nederland: 'Deze winst weerspiegelt de focus van OMD op innovatie en effectiviteit (...).
Michelle Hart – media director L’Oréal Benelux: 'Al sinds 2018 hebben we met het team van OMD een sterke samenwerking opgebouwd. Dit breiden we verder uit voor onze Beneluxmarkt met het nieuwe agency model van Omnicom Media Group, Beauty Co-Lab, waarbij de totale integratie van alle specialismen van OMG bijdragen aan een nog sterke full funnel media- en inkoopstrategie voor onze merken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!