Omnicom Media Group Nederland opent op 1 maart de deuren van de HuMe Academy. Deze opleiding van een jaar heeft als doel de volgende generatie mediaprofessionals te vormen.
Het programma bestaat uit vakinhoudelijke domeinen als strategie, e-commerce, account, project, programmatic, data, search, AI en sociale media. Ook komen de 'menselijke domeinen' aan bod als slaap, (mentale) gezondheid, leiderschap, duurzaamheid, voeding en inclusie.
HuMe Academy is een initiatief van chief talent officer Arno Peperkoorn.
Peperkoorn: 'HuMe opent de deuren voor de volgende generatie talent. Omdat we echt oog hebben voor mensen, hun krachten en inzichten, denken we niet alleen hen maar ook onszelf en onze klanten een voorsprong te gaan geven in de toekomst.'
Patrick Molleman, ceo Ommicom Group Nederland: 'We zijn met het team al een jaar achter de schermen aan het bouwen aan een indrukwekkende set aan curricula binnen een hoogwaardig opleidingsprogramma. Supergaaf dat we straks echt up and running zijn en met de eerste lichting aan de slag kunnen.'
Op 1 maart begint de pilot met een groep van tien studenten die na een assessment en intakeproces zijn geselecteerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!