NS naar Mindshare.Greenhouse

De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland.

123RF

Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen na een gunningstraject. NS koos voor Mindshare.Greenhouse voor de innovatieve, strategische en data-gedreven aanpak.

De samenwerking met NS is per 1 januari 2021 begonnen en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Ook gaat Mindshare.Greenhouse aan de slag met de datastrategie van NS. 

Ivo Steffens, directeur commercie bij NS: 'Door de coronamaatregelen reizen er veel minder mensen met de trein. Daar hebben wij uiteraard alle begrip voor. Zodra het kan, willen we reizigers weer terugwinnen voor de trein. We hebben nu veel minder contactmomenten met onze reizigers. De momenten die overblijven, die doen er dus toe. Mindshare.Greenhouse gaat ons helpen reizigers zo goed mogelijk te bereiken via kanalen die passen bij de behoeften van de reiziger. De proactieve, strategische en innovatieve benadering van Mindshare.Greenhouse heeft ons overtuigd.'

Atva van Zanten, ceo Mindshare.Greenhouse Nederland: 'Het partnership met NS sluit mooi aan bij onze ambities om klanten te adviseren en te ondersteunen bij meer strategische merktrajecten.'

Mindshare.Greenhouse won eerder in 2020 de accounts van KFC en Red Bull. In juli koos NS voor TBWA\Neboko als creatief bureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie