Na een korte bureauoriëntatie heeft Noshirt besloten om zijn media-activiteiten bij UM onder te brengen. De samenwerking omvat de mediastrategie, planning en -inkoop in Nederland.
Noshirt maakt luxe, comfortabele ondermode voor mannen. Binnenkort introduceert Noshirt ook een lijn met ondershirts voor vrouwen.
UM werkt met volledig geïntegreerde, maar flexibele klantenteams. 'Deze manier van werken geeft Noshirt de mogelijkheid om in de toekomst uit te breiden naar andere landen en om dan samen te werken met bestaande partners. Zo kunnen we inspelen op de korte termijn behoefte, maar is er ook ruimte voor de langetermijnambities van Noshirt', zegt Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland.
Jan Willem Onderwater, oprichter van Noshirt: 'We willen de kortetermijnperformance verder vergroten en onze langetermijnmerkambities invulling geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met data gedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!